W tej sekcji znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące naszych usług, sposobu wysyłki, odbioru zamówień oraz dostępności produktów. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, zachęcamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Zamówienia i odbiór
Czy mogę zmienić punkt odbioru zamówienia?
Tak, jest taka możliwość. Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Czy mogę zmienić termin odbioru po złożeniu zamówienia?
Nie, po złożeniu zamówienia nie ma możliwości zmiany terminu jego odbioru. Prosimy o odbiór w wyznaczonym czasie.
Jak długo moje zamówienie będzie czekać na odbiór?
Zamówienie będzie dostępne do odbioru w markecie przez 3 dni. Po upływie tego terminu odbiór nie będzie już możliwy, a wpłacone środki nie podlegają zwrotowi.
Jakie są godziny odbioru zamówienia w markecie?
Zamówienia można odbierać od poniedziałku do soboty w godzinach 6:00 – 22:30, a w niedziele handlowe w godzinach 8:30 – 20:00.
Czy mogę odebrać zamówienie w imieniu innej osoby?
Tak, jednak osoba składająca zamówienie musi przekazać Panu/Pani kod PIN niezbędny do odbioru.
Płatności i faktury
Czy istnieje możliwość zamówienia roślin online i dokonania płatności przy odbiorze w markecie?
Nie, wszystkie zamówienia online wymagają płatności z góry. Obecnie nie oferujemy możliwości zapłaty w markecie.
Czy otrzymam paragon do zamówienia?
Tak, do każdego zamówienia wystawiamy fakturę imienną, którą otrzymają Państwo drogą mailową po zrealizowaniu zamówienia.
Czy istnieje możliwość zamówienia na fakturę z numerem NIP?
Tak, istnieje możliwość zamówienia na fakturę z numerem NIP. Podczas składania zamówienia wystarczy podać dane firmowe wraz z numerem NIP w odpowiednim polu.
Dostępność i realizacja
Jaki jest czas wysyłki?
Czas wysyłki każdego produktu znajduje się na jego karcie produktowej.
Czy rośliny są dostępne przez cały rok, czy tylko w określonych sezonach?
Niektóre rośliny są dostępne przez cały rok, jednak wiele z nich oferujemy sezonowo, zgodnie z ich naturalnym cyklem wzrostu. Aktualną dostępność można sprawdzić na stronie sklepu.
Czy mogę zamówić rośliny w większych ilościach?
Tak, oferujemy możliwość zamówienia roślin w większych ilościach. Można to zrobić poprzez nasz specjalny formularz zamówień, dostępny pod adresem: https://marketdino.pl/kontakt/zamowienie-roslin.
Reklamacje i zwroty
Co zrobić, jeśli podczas odbioru zamówiona roślina nie spełnia moich oczekiwań?
Podczas odbioru zamówienia w markecie mają Państwo możliwość odmowy przyjęcia towaru. W takim przypadku pracownik marketu przekazuje do podpisu protokół zwrotu należności, a zwrot środków następuje na konto w ciągu 14 dni.
Czy mogę złożyć reklamację? Gdzie znajdę formularz do wypełnienia?
Czy mogę złożyć reklamację kilka dni po odbiorze produktu?
Tak, reklamację można złożyć w ciągu kilku dni po odbiorze produktu, zgodnie z obowiązującymi warunkami. Prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego dostępnego na naszej stronie.
Czy po odbiorze rośliny możliwy jest zwrot?
Nie, zwrot roślin po ich odbiorze nie jest możliwy, ponieważ są to produkty żywe, które wymagają odpowiednich warunków przechowywania. W przypadku wad lub uszkodzeń prosimy o zgłoszenie reklamacji poprzez formularz na naszej stronie.
Ile czasu muszę czekać na uznanie reklamacji i informację zwrotną?
Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 1 dnia roboczego, a Biuro Obsługi Klienta przesyła informację zwrotną na podany adres e-mail.
Nadal masz pytania?
Masz pytania lub potrzebujesz pomocy? Nasz zespół jest tutaj, aby pomóc!
Używamy plików cookie i podobnych technologii, aby zapamiętać Twoje ustawienia, prezentować spersonalizowane treści i reklamy oraz udostępniać funkcje związane z mediami społecznościowymi. Pliki cookie wykorzystujemy również do mierzenia ruchu i analizowania sposobu korzystania z naszej strony internetowej.
Domyślnie włączone są jedynie pliki niezbędne do poprawnego działania strony. Poniżej możesz zaakceptować wszystkie rodzaje plików, klikając "Zaakceptuj wszystkie", lub odmówić ich używania (z wyjątkiem niezbędnych). Możesz też dostosować pliki do swoich potrzeb, wybierając "Dostosuj zgody". Udzieloną zgodę możesz w dowolnym momencie wycofać lub zmienić, klikając w link "Ustawienia plików cookies" na dole strony.
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania plików, umieszczanych przez nas i zewnętrznych usługodawców, których usługi dodaliśmy do naszej strony.
Są to dane informatyczne zapisywane i przechowywane przez przeglądarkę, które są wymagane do prawidłowego działania sklepu internetowego. Zwykle są instalowane dopiero w odpowiedzi na Twoje działania, takie jak: określenie ustawień prywatności, dodanie produktu do koszyka, logowanie, wybór metod płatności i punktów odbioru. Możesz ustawić swoją przeglądarkę tak, aby blokowała lub ostrzegała Cię o tych plikach, ale zablokowanie ich uniemożliwi działanie strony. Niezbędne pliki cookie nie przechowują żadnych danych osobowych, pozwalających na identyfikację tożsamości.
Umożliwiają nam personalizację strony i zapamiętywanie wybranych wcześniej ustawień. Mogą być ustawione przez nas lub przez zewnętrznych usługodawców, w przypadku, gdy rozszerzymy funkcjonalność naszego sklepu o różne dodatki i integracje. Odrzucenie tych plików nie wpłynie na poprawność działania sklepu, ale niektóre przydatne funkcje będą dla Ciebie niedostępne.
Pozwalają na liczenie wizyt i źródeł ruchu. Dzięki temu możemy analizować sposoby poruszania po naszej stronie i poprawiać jej wydajność. Możemy również sprawdzać popularność naszych produktów i udoskonalać ofertę. Zebrane dane są w pełni anonimowe i nie pozwalają na identyfikację konkretnych użytkowników. Jeśli nie zezwolisz na te pliki, nie będziemy wiedzieć, kiedy odwiedzasz naszą witrynę i nie będziemy mogli poprosić Cię o wyrażenie opinii o zakupach.
Dane wykorzystywane przez dostawcę oprogramowania sklepu - Shoper S.A. Na ich podstawie dokonywane są analizy, związane z rozwojem oprogramowania, oraz mierzona jest skuteczność kampanii reklamowych. Nie są łączone z innymi informacjami, podawanymi podczas rejestracji i składania zamówienia. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Pozwalają na lepsze dopasowanie wyświetlanych treści reklamowych do Twoich zainteresowań oraz promowanie naszych produktów na innych stronach, które odwiedzasz. Pliki marketingowe nie przechowują danych osobowych. Opierają się na unikalnej identyfikacji Twojej przeglądarki i urządzenia internetowego. Jeśli nie zezwolisz na ich wykorzystanie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale nie będą personalizowane na podstawie danych z plików cookie.